Regulamin



Regulamin sprzedaży internetowej.                                                   
Regulamin sprzedaży internetowej jest zaakceptowany przez Kupującego w chwili dokonania wpłaty należności na konto Sprzedawcy w celu dokonania zakupów. Sprzedawca - P.P.H.U. Consolide - Janusz Chomicki, Eugeniusz Wywrotek, Teofil Zajadło - z siedzibą przy ul. Równej 2, 37-700 Przemyśl, NIP 867-000-76-17, oferuje sprzedaż kursów muzycznych/innych/muzyki autorskiej udostępnianych do pobrania przez Kupującego na swój komputer, lub na nośnikach CD, DVD do wysyłki na adres Kupującego. Przy ich zakupie istnieje konieczność dokonania płatności w formie przelewu elektronicznego. Płatności z tytułu zamówienia należy dokonać w dowolnym terminie od czasu podjęcia decyzji zakupu. W przypadku niedokonania opłaty w tym czasie, zamówienie nie dojdzie do skutku. Po dokonaniu płatności materiały do pobrania/wysyłki  zostaną udostępnione/wysłane Kupującemu w terminie umownym do 3 dni roboczych od dnia zaksięgowania opłaty za zakup na koncie bankowym Sprzedawcy. Paragon/Faktura za zakup może być wystawiona wyłącznie na osobę/firmę, która złożyła zamówienie.
ZAKUP                 Aby dokonać zakupu należy:
1. Wejść na stronę internetową z informacjami o możliwościach zakupu i informacją instruktażową,
2. Dokonać wpłaty na rachunek bankowy Sprzedawcy i oczekiwać na kontakt, który ze strony Sprzedawcy nastąpi maksymalnie w terminie do 3 dni roboczych od chwili dokonania wpłaty, jednak w przypadku błędnego transferu należności Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóznienia.
3. Postępować według dalszych instrukcji od Sprzedawcy przekazanych drogą mailową tj. pobrać materiały zakupione z podanej strony internetowej na swój komputer. 4. Transfer materiałów realizowany jest na koszt Sprzedawcy.  5. Sprzedawca deklaruje wszelką pomoc podczas problemów z transferem zakupionych mateiałów. 
Kontakt poprzez adres e-mail: liber112@go2.pl,
ZWROTY I REKLAMACJE:
1. Zakupy materiałów online nie uprawniają do zwrotu pieniędzy od chwili rozpoczęcia cyklu pobierania (transferu materiałów), ale ta czynność dopuszcza możliwość wszelkiej pomocy w uzupełnieniu częściowo pobranych materiałów - zgłoszonych do 14 dni od chwili dokonania zapłaty.
2. W przypadku rezygnacji przez Kupującego pod warunkiem niepodjęcia prób pobrania materiałów będących przedmiotem sprzedaży - w terminie do 14 dni, Sprzedawca dokonuje zwrotu środków na rachunek bankowy z którego dokonana była płatność. 4. Wszelkie informacje będą udzielane pod nr tel. (+48) 727 504 552 lub mailowo: liber112@go2.pl. 5. W przypadku reklamacji i ewentualnych problemów z pobraniem zakupionych materiałów Sprzedawca deklaruje wszelką pomoc Kupującemu.Wówczas prosimy o kontakt pod nr tel. (+48) 727 504 552 lub mailowo: 
liber112@go2.pl 6. Termin składania reklamacji: do 14 dni roboczych od daty dokonania wpłaty.